WéZsé

Apa lettem!

2016. április 09. 15:22 - Wintermantel Zsolt

(de igazából csak a CSOK-ra hajtok)

luke_am_your_fathe_9buzr.jpgSírjak, vagy nevessek? Nem tudok mit kezdeni a pletykákkal.
Írtak róla könyvet, kutatták tudósok, megfejteni és főleg megérteni nem sikerült.
A legtöbbször jót szórakozok rajtuk, de be kell látni, sokszor bosszantó, főleg ha a gyerekeimmel kapcsolatos.

Szinte rutinszerűen legyintek mikor hallom, hogy a Kakukk vendéglő, vagy a Központ Bisztró az enyém. Hallottam már hogy a Melange is. Csodálkozom, hogy a Caprit, vagy az Andrettit még nem hallottam, pedig a pizzát is szeretem. Most, hogy a Templom utcában nyílt egy fodrászat és egy vicces ígéret miatt én voltam az első vendég, nyilván az is az enyém.


Az, hogy egy iskolának az ablakait, jólértesültek szerint, azért cserélte ki az Önkormányzat, mert a kisfiam odajár, az tuti infó. Egyébként a felújításkor óvodás volt és most sem abba a suliba jár. Nyilvánvaló, hogy a fiatal házasok számára működtetett Fecskeházban most felújítás alatt lévő egyik lakást a kislányom kapja. Tudják, a hatéves kislányom, a fiatal házas!


Na de a legújabb!


Kiderült, hogy Pataki Gábor, Pufi, az Állatmentők vezetője, önkormányzati képviselő kollégám, egyik korábbi kapcsolatomból született, nem vállalt fiam!


Ha már kiderült, így a nagyvilág előtt szeretném tudatni Vele is, hogy bár a körülmények miatt nem vállalhattam fel, titokban mindig figyelemmel kísértem, néztem, ahogy cseperedik. Sokszor álltam az óvoda kerítése mellett és néztem, ahogy játszik a pajtásaival. Persze csak azután, hogy engem kiengedtek a napköziből. Ugyanis Pufi és köztem kilenc év különbség van.


A'sszem inkább nevessünk. 

dsc_4386a.jpg

Ezen a régi fotón épp iskolába kísérem a kisfiam. :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wezse.blog.hu/api/trackback/id/tr448581208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

newpesti 2016.04.26. 08:53:12

Volt már rá példa a világtörténelemben, hogy kilencéves gyerek biológiailag képes volt a gyermeknemzésre. :D
süti beállítások módosítása