WéZsé

Az ígéret szép szó...

2015. január 08. 17:00 - Wintermantel Zsolt

20150107_124156-1.jpg...ha megtartják úgy jó. Szóval ígérem, nem leszek gasztro blogger, de magam sem gondoltam mit indítok el egy egyszerű, hirtelen jött kérdéssel.


Pár napja a Facebookon azt kérdeztem, mit gondolnak az újpesti gasztrokultúráról, szeretik-e az új éttermeket, melyeket emelnének ki az olvasók. Nagyon sok érdekes, hasznos véleményt kaptam, amiket igyekeztem összefoglalni egy korábbi blogbejegyzésben.


Ebben azt írtam, megnézem magamnak az Árpád úton lévő "Egyelek+ modern étkezde" nevű új kisvendéglőt és hát ugye az ígéret... Nos jelentem feladat teljesítve :)

20150107_124308-1.jpg
Heti chef ajánlatokból és háromféle napi menüből lehet választani, ami azért is különleges, mert ha a gasztrokultúra hagyományos "szereposztását" tekintjük, az Egyelek + tulajdonképpen egy önkiszolgáló kifőzde, de mégis más.

Ahogy ígértem, részletesen nem fogok elemezni, de annyit leírhatok, hogy mindkét fogás finom és elég volt, a thom kha gai leves (ez is micsoda kuriózum már egy étkezdében)  igazi remekmű. Biztos vagyok benne, hogy az én véleményemnél is többet árul el a helyről, hogy a szűk háromnegyed órás ott tartózkodásom alatt hét városházi kolléga is betért egy kis ebédért. És nem,  a képen látható irdatlan méretű gyönyörűséget nem én ettem.  :)

20150107_124552-1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wezse.blog.hu/api/trackback/id/tr387053849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása